Od 27 koňového Waterloo Boy, prvého traktora postaveného a predávaného spoločnosťou John Deere, až po všestranného šampióna s výkonom 670 konských síl, to všetko za 100 rokov. Zostať verný našim kľúčovým hodnotám integrity, kvality, oddanosti a inovácie, robíme rozhodné kroky na formovanie našej budúcnosti. Pracujeme na plný plyn, aby sme mohli našim zákazníkom naďalej ponúkať prvotriedne riešenia počas nasledujúcich 100 rokov. Pretože naša vášeň spočíva vo všetkých veciach, ktoré ťahajú, obrábajú, orú a pestujú.
Od Waterloo Boy až po John Deere 6250R: 36 zásadných modelov a sérií za posledných 100 rokov.
Vstup do sveta výroby traktorov: akvizícia spoločnosti Waterloo Gasoline Engine Company predstavuje pre John Deere začiatok éry.
Zrodenie "Buldoga". Dr. Fritz Huber predstavuje prvý poľnohospodársky traktor Lanz na výstave DLG v Lipsku. Bulldog sa stáva priekopníkom motorizovaného poľnohospodárstva a synonymom pre traktor.
Model D sa osvedčil ako jeden z najpredávanejších modelov a bol s veľkým úspechom vyrábaný 30 rokov. Dodnes mu patrí titul najdlhšie vyrábaného traktora John Deere.
Predchodca série 9R. Lanz Bulldog HP je prvý sériovo vyrábaný traktor na svete s kĺbovým riadením a pohonom všetkých kolies.
Debut legendárneho 10-litrového žiarového motora. Tento model Bulldoga predstavuje tiež prelom v oblasti výrobných technológií: je to prvé vozidlo v Nemecku, ktoré sa vyrába na montážnej linke.
Lanz Bulldog Express: toto vozidlo bolo primárne určené na uspokojenie dopravných potrieb poľnohospodárov, malo tiež veľkú popularitu u dopravcov a vo výstavníctve. Model Bulldog Express, ktorý sa veľmi podobá automobilu, má výrazný vplyv na nasledujúce generácie traktorov.
Úspešným začiatkom výroby kompaktnej triedy s vývojom modelu L prináša John Deere do popredia potreby menších fariem, čím sa tento traktor stal predchodcom dnešných sérií 5. Ako novou funkciou sa model L môže pochváliť vzpriameným radovým motorom oproti bežnému horizontálnemu.
Prvý traktor, ktorý vytvoril priemyselný dizajnér. Jednoduchšia verzia modelu A vybavená nastaviteľnou nápravou a závesom je vyrábaná už od roku 1934. Americkí poľnohospodári ho kvôli výraznému zvuku jeho motora prezývali „Johnny Popper“.
Z novej továrne prichádza nová séria. V Dubuque v štáte Iowa, predstavuje John Deere nový model M. S technológiou Touch-O-Matic je séria "M" prvá, ktorá má štandardný hydraulický systém. Voliteľne mohol byť tento traktor od roku 1949 objednaný ako pásové vozidlo.
John Deere prichádza s dieslovým motorom, ktorý je poháňaný malým benzínovým motorom, ktorý sa spúšťa elektromotorom. V rámci Marshallovho plánu sa niektoré z týchto strojov začiatkom päťdesiatych rokov dostali do Európy.
Konečne zelený so žltými pruhmi. Dvojtónová farba s - do dnešného dňa - charakteristickými žltými pruhmi na kapote nie je jediná nová vec. Inovatívna hydraulika Powr-Trol umožňuje presné polohovanie a reguláciu odporu ťahu.
Začiatok novej éry. V roku 1956, počas akvizície spoločnosti Heinrich Lanz AG spoločnosťou Deere & Co, predstavil Lanz posledný vývoj v dlhoročnej tradícii jednovalcových dvojtaktných motorov.
Posledná séria s legendárnym dvojvalcovým motorom z Waterloo. Novo tvarované blatníky chránia vodiča pred nečistotami, prachom alebo kontaktom s kolesami.
„Nová generácia výkonu“ Tieto traktory nemajú so svojimi predchodcami okrem zelenej farby veľa spoločného. Moderné, tiché radové motory so 4 alebo 6 valcami nahrádzajú horizontálny dvojvalcový motor.
Súčasne s ukončením výroby dvojvalcových motorov sa v Európe končí éra Bulldogov s jednovalcovými motormi. S modelmi 300 a 500 vyrába závod v nemeckom Mannheime európske verzie „novej generácie“.
Najobľúbenejší traktor svojej doby. V šesťdesiatych rokoch sa krajina a život na vidieku menia. Hoci staré hodnoty zostávajú, dostáva sa čoraz viac do popredia odborná stránka poľnohospodárskeho podniku.
V roku 1963 sa výkonný výbor spoločnosti John Deere sťahuje do novovybudovanej kancelárskej budovy. Krátko po otvorení si manželka vtedajšieho generálneho riaditeľa všimla záhradníka s červenou kosačkou na trávu a zasiahla! Bez ďalších odkladov skonštruoval John Deere traktorovú kosačku na trávu.
Celoeurópska deľba práce. S modelmi 310, 510 a 710 je v továrni John Deere v Mannheime predstavená nová rada modelov. Úplne nové dieselové motory dodáva továreň John Deere v Saran vo Francúzsku, ktorá začala svoju prevádzku len nedávno.
Prvý "Mannheimer" so šesťvalcovým motorom. So zavedením série 20 v roku 1967 konečne zmizlo logo LANZ z traktorov z Mannheimu. Model John Deere 3120 spĺňa rastúce potreby nemeckého poľnohospodárstva.
Štrukturálne zmeny v Severnej Amerike si vyžadujú spracovanie ešte väčších plôch v krátkom čase. Nepretržitý závod s ročnými obdobiami. Nové traktory John Deere je možné použiť pre veľké plochy.
Nové traktory Generácie II: vyvinuté v továrni vo Waterloo, získavajú si zákazníkov vlastnosťami, ako je kabína Sound-Gard, ktorá bola meradlom komfortu a zvukovej izolácie po mnoho rokov.
Generácia II dobýva Európu. Nový dizajn je prijatý aj pre stroje vyrobené v Európe, ako je tento špeciálny traktor pre použitie vo vinohradoch vyrobený v továrni v Getafe.
Tento stroj si zachová svoju tvár aj v náročnom teréne. Modely 4040S a 4240S sú vybavené novou nápravou s mechanickým pohonom všetkých kolies s 13-stupňovým uhlom kolies a novou kabínou Sound-Gard 2 zo závodu v Bruchsale.
Spoľahlivosť sa stretla s odolnosťou v modeli 3640, ktorý bol predstavený v roku 1984 a ponúkol 112 konských síl. Tento model bol tiež vybavený novou prevodovkou 16/8 Power Synchron. Od roku 1985 mohol byť tento traktor už z továrne vybavený predným závesom, čo poskytovalo ešte väčšiu efektívnosť pri práci.
Rada 50 z Mannheimu. Ako najväčší traktor so štvorvalcovým motorom je 2850 obzvlášť populárny. Medzi mnohé vylepšenia patria nové úsporné motory s veľkým rozsahom konštantného výkonu a zvýšený zdvihový výkon.
Padá Berlínsky múr. So svojimi veľkými traktormi, ako je napríklad model 4955, spĺňa John Deere nielen potreby amerických poľnohospodárov, ale keďže sa otvára východná Európa, poskytuje aj tie správne stroje pre novovznikajúce trhy.
Zásadne nová koncepcia v odvetví traktorov je na trh uvedená radom traktorov 6000 z továrne John Deere v Mannheime. Inovatívna modulárna konštrukcia stroja ju robí ľahšou, ale stabilnejšou a umožňuje takmer neobmedzený počet konfiguračných možností.
Priekopnícka technológia: So svojím radom 8000 John Deere stanovuje nové štandardy pre sektor veľkých traktorov.
Veľmi efektívna konštrukcia rámu predstavená v rade 6000 je prijatá aj pre väčšiu sériu 7000 vyrobenú vo Waterloo. Dodnes je model 7810 jedným z najúspešnejších a najznámejších modelov John Deere.
Traktor sa stáva cruiserom. Po prvýkrát sa zaviedlo odpruženie prednej nápravy TLS, ktoré nielenže prináša komfort jazdy, ale až o 8 percent zlepšuje trakciu.
Menšie zhutnenie pôdy na cm². Inovatívna koncepcia pásov predstavená v roku 1997 s novou sériou 8000T sa osvedčila ako veľmi úspešná. Na žiadosť zákazníkov sa tento koncept zavádza aj do vyšších výkonnostných tried.
Zavedenie hospodárnosti na novú úroveň. Závod John Deere vo Waterloo začal v roku 2009 vyrábať radu 8R. Tieto traktory pokračujú v stanovovaní nových rekordov v palivovej úspornosti v oficiálnych testoch.
Univerzálna pracovná sila radu 6R, 6150R sa rýchlo stáva bestsellerom vďaka svojej optimálnej kombinácii výkonu a ovládateľnosti.
Najvýkonnejší stroj vo svojej triede. V roku 2016 spoločnosť John Deere predstavila traktor radu 9RX s kĺbovým riadením a štyrmi gumovými pásmi s výkonom 670 konských síl, ktorý spĺňa požiadavky zákazníkov na vysokú účinnosť a zároveň minimalizuje zhutňovanie pôdy na minimum.
Tento agilný a výkonný traktor dokáže pohnúť horami. Nový model 5R uvádza voliteľné balíčky prémiového vybavenia, ktoré boli predtým vyhradené pre oveľa väčšie modely do strednej triedy.
Kombinácia silého výkonu a nekonečnej všestrannosti: s modelmi 6230R a 6250R ponúka John Deere dva ľahké, ale výkonné stroje, ktoré sú navrhnuté tak, aby spĺňali náročné dopravné potreby dodávateľov služieb. Sú tiež vybavené inovatívnym joystickom CommandPRO.